Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с температурата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • проблем с температурата

    След смяна на термостата загрява да 130 гр. и не се вкл. вентилатора и лампата на таблото не свети

  • #2
    Най вероятно не е обезвъздушена
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #3
      Да ти кажа набързо да сипеш малко данни за колата, че първо за това ще те питат колегите. По старите са с 2 датчика за темп., а по-новите с 1. Има и доста теми по въпроса.
      http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=69586
      Така на първо четене ми идва на ум да върнеш стария датчик на термостата ако сте го сменяли де. Или някъде да има останал въздух.
      ----------------------
      156 SW 1.8TS 07.2001
      Fiat Tipo 1.4Mi
      ----------------------

      Comment


      • #4
        и в този ред на мисли, обезвъздушава се радиатора от малка врътка в лявата страна като застанеш пред мотора.

        ...
        но 130 е много градус за всяка кола , особено ако си дизел
        Aprilia Mojito & XTrail '06 T30 QR25 AT
        Ex Alfa 156 1.8 TS Sportwagon '00 /Alfa164 2.0 TS /Alfa155 2.0 TS /Alfa33 1.5 4x4
        Lancia Ypsilon '02

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от KostadinIvanov Покажи съобщение
          След смяна на термостата загрява да 130 гр. и не се вкл. вентилатора и лампата на таблото не свети
          върни датчика от стария термостат
          AR 156 2.0 JTS / SW 2003 Y

          Comment


          • #6
            колата е 1,8 2000г
            как се обезвъздушава?
            Last edited by tonov; d.m.y г., 19:42.

            Comment


            • #7
              Аз мойта сложих новия антфриз запалих почна да качва градуси отворих капачката на казанчето за антифриз изгасих на 105 някъде колата пое водата малко развъртях пробката на радиатора с права отверка става завъртях я и запалих отново и заспа на 1 ва степен 92 втора 96-7 ..... успех
              sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
              Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

              И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
              Ramstein - Benzin
              https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

              Comment


              • #8
                Аз имам подобен проблем, само че при мен гори бушона на перката (тоя 40 амперовия дето е доло в дясно като погледнеш отгоре) Смених датчика на вентилатора, защото се беше по-стопил и не включваше дори в авариен режим, Сега с чисто нов датчик пак ми гори бушона и респективно перката не включва. Някой има ли идея откъде може да идва проблема !?
                Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                  Аз имам подобен проблем, само че при мен гори бушона на перката (тоя 40 амперовия дето е доло в дясно като погледнеш отгоре) Смених датчика на вентилатора, защото се беше по-стопил и не включваше дори в авариен режим, Сега с чисто нов датчик пак ми гори бушона и респективно перката не включва. Някой има ли идея откъде може да идва проблема !?
                  Я провери вентилатора дали върти леко на ръка.Може да затяга и да дава голяма консумация, особенно при пускане.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #10
                    върнах стария датчик и проблема се оправи сега всичко е нормално

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                      Я провери вентилатора дали върти леко на ръка.Може да затяга и да дава голяма консумация, особенно при пускане.
                      Вентилатора се върти леко, няма затягания.
                      Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Вземи един кабел и му пусни ток направо от акумулатора. Ако завърти значи го изключваш него като проблем. Остава да окъсява някъде по кабелите към него, но ще трябва мултицет и малко мерене да се види къде е проблема. Ако затяга може да стане всичко друго, но не и да гори бушона. Огледай и релето.
                        ----------------------
                        156 SW 1.8TS 07.2001
                        Fiat Tipo 1.4Mi
                        ----------------------

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от mmitaka83 Покажи съобщение
                          Вземи един кабел и му пусни ток направо от акумулатора. Ако завърти значи го изключваш него като проблем. Остава да окъсява някъде по кабелите към него, но ще трябва мултицет и малко мерене да се види къде е проблема. Ако затяга може да стане всичко друго, но не и да гори бушона. Огледай и релето.
                          Някое от тия релета дето са пред акумулатора ли ??? Просто е някакъв кошмар. 40 амперови бушони ми ги яде като вафли. за 3 дена 5 смених и днес трябваше да я карам при електричар, ама ми върза тенекия човека.
                          Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Encislav Покажи съобщение
                            Някое от тия релета дето са пред акумулатора ли ??? Просто е някакъв кошмар. 40 амперови бушони ми ги яде като вафли. за 3 дена 5 смених и днес трябваше да я карам при електричар, ама ми върза тенекия човека.
                            Ела при мен тогаз
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                              Ела при мен тогаз
                              Къде да дойда ?
                              Да се ядосваш, значи да наказваш себе си, за грешките на другите!
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X